Regulamin własnej twórczości I nie wiedział Pan, czy będzie to dobre. WT dla postaci:1. Każda
postać z co najmniej miesięcznym stażem (liczonym od momentu zaakceptowania KP) może spróbować stworzyć własną technologię, artefakt, miksturą alchemiczną, chorobę, jak i oswoić bestię lub odkryć nieznanego przedstawiciela flory Mondo Emerso.
Ważne: Wraz ze wstawieniem kp gracz może wstawić
jedno WT i posiadać je zamiast rzeczy ze spisu ogólnego. Jeśli WT będzie za silne, postać zmuszona będzie zdobyć je podczas rozgrywki.
Ważne: Roboty na start mogą wstawić nawet
cztery WT.
2. W tym samym momencie można wrzucić tylko jeden temat do całej WT - np. mając temat z bestią w trakcie omawiania, nie można wstawić nowego tematu z miksturą alchemiczną.
3. Ze szczególną rezerwą trzeba podchodzić do wizji stworzenia własnego artefaktu - przedmioty te muszą mieć bardzo dobre uzasadnienie fabularne.
4. Trzeba pamiętać o realiach panujących na forum - Złom-monterzy prawie nie mają styczności z artefaktami, tak samo jak Widzący nie korzystają ze wsparcia technologii.
5. Zabronione jest tworzenie WT działających jak
moce zakazane lub w jakimkolwiek stopniu je przypominającym.
6. Otrzymanie potrzebnych akceptów nie oznacza automatycznego dopisania ów WT do ekwipunku gracza. Potrzebne jest fabularne wytworzenie, zdobycie, lub nakłonienie kogoś z odpowiednimi kwalifikacjami do pomocy.
Przykład: Stworzenie strzelby to kwestia posiadania materiałów, narzędzi oraz umiejętności "rusznikarstwo".
7. Po zaakceptowaniu WT należy odczekać co najmniej tydzień, zanim przystąpi się do wstawiania kolejnych.
8. Obie strony mają po 48h na odpowiedź w temacie (temat gracza → odpowiedź Administracji i moderacji → odpowiedź gracza i tak dalej). W przypadku braku odzewu administracji/moderacji należy im przypomnieć o temacie poprzez pw/gg/inny komunikator.
9. Po dwóch odrzuconych WT
gracz musi odczekać 3 tygodnie przed wrzuceniem kolejnego - każdy
szczęściarz trafia na
tablicę.
10. Zaakceptowane WT mają dużą szansę trafić do spisów ogólnych w odpowiednich tematach
tutaj. Mowa tu o rzeczach występujących powszechnie, jak chociażby nowy gatunek zwierząt. Jednak unikatowe receptury albo technologie zostają u gracza tak długo, jak sam się z nimi nie podzieli. Lub dopóki nie zostaną mu zabrane siłą.