Proelium


Share | 
 

 Gianna

Go down 
AutorWiadomość
Gianna

avatar

Liczba postów : 11

PisanieTemat: Gianna   Czw Sty 04, 2018 11:03 pm

Imię: Gianna
Nazwisko: -brak-
Pseudonim Zmora
Płeć: Piękna
Rasa: Nocnica
Wiek: Martwa od pięciu lat.
Grupa: Neutralni
Ranga: -brak-
Miejsce zamieszkania: -brak stałego-
Wygląd:
Gdy spojrzy się na młodą, uroczą twarzyczkę tej młodej panny, ostatnią rzeczą która przychodzi do głowy jest to że jest martwa. Emanuje od niej radość i młodzieńczy wigor. Blade i jasne za sprawą szminki usta często zdobi uśmiech, a jedyne grymasy gniewu i smutku tam goszczące to te udawane. Gianna jest szczęśliwą posiadaczką niewielkiego, zawsze całego noska i kruczoczarnych, przyciętych przy szyi włosów. Grzywka jej kończy się nieco nad brwiami, zasłaniając czoło. Jest nieco zaniedbana, w niektórych miejscach dłuższa niż powinna. Wyraźnie widać, że dziewczę skraca swą fryzurę tylko po to, by nie musieć się nią niepotrzebnie zajmować. Długa szyja eksponowana jest często przez rozpięte bluzki, podobnie jak niewielki, dopiero kształtujący się jeszcze biust.
Jeśli chodzi o sylwetkę dziewczyny, to ta nie pozostawia sobie wiele do życzenia. Brzuch jej jest płaski, talia posiada niewielkie wcięcie. Nogi jej są drobne i cienkie, podobnie jak i ręce. Gianna jest po prostu ładna – choć wcale nie seksowna. Ma urodę dopiero dorastającej panny, choć w rzeczywistości jest nieco starsza. Nocnica posiada kilka blizn pozostawionych najprawdopodobniej po ostrzu, które jednak nigdy nie zanikają. Tych blizn jest nieco na łydkach, trochę mniej na rękach. W sumie można naliczyć marne kilkanaście nacięć. Rzadko można zobaczyć Nocnicę bez papierosa przy ustach i bez ozdób w postaci kolczyków, pierścionków, naszyjników i wszelkiej innej biżuterii, która niekoniecznie wykonana jest z jakiegoś metalu szlachetnego.


Charakter:
Gianna jest przemiłą osobą. Stroni od konfliktów, jest miła i przyjazna. Zawsze martwi ją los innych i ta wrażliwość sprawiła że jest jedną członkinią grupy która nie potrafi obsłużyć żadnej broni. Nie zdarzyło jej się nigdy nikogo zabić i wciąż ma wstręt do krwi pomimo brutalności jaką cechują się jej towarzysze. Nie znaczy to jednak że jest cichą, nieśmiała dziewczynką która na wszystko patrzy z boku. Choć unika brania udziału w walkach i wszelkich sytuacjach w której mogłaby stracić głowę lub chociaż nieco krwi, to bardzo chętnie udziela się we wszystkim innym. Jej niepohamowana ciekawość i brak cierpliwości do czegokolwiek sprawia że jest głosem braku rozsądku drużyny i do tego niezwykle upartym głosem, któremu bardzo ciężko jest odmówić. Dziewczę prawie nigdy nie gniewa się ani nie smuci się na poważnie, a jedynie udaje w niektórych sytuacjach by przekonać co wrażliwszych do swej racji.
Nocnica nie jest specjalnie ambitną osobą. Kocha śpiew, jedzenie i przygodę. Jest bardzo żywa i przepełniona wręcz energią, a każdą podróż traktuje jak kolejną zabawę. Jest duszą towarzystwa która wywoła uśmiech nawet u największego smutasa. Jest przy tym bardzo wyczulona na emocje innych osób i nie zdarza jej się wybuchnąć śmiechem w twarz płaczącej osoby. Zawsze broni słabszych, choć wie że drugiego człowieka można nawet zabić, gdy przyjdzie taka potrzeba. W końcu to jest to, czym zajmują się na codzień ludzie którzy ją wychowali. Dlatego w obronie własnego życia byłaby w stanie i własnymi dłońmi spróbować odebrać życie napastnikowi, podobnie w obronie swych przyjaciół. Dziewczyna nie oszczędza się w niczym co robi, świadoma że gdy jest wyczerpana to o wiele lepiej i łatwiej jej się śpi. Gianna uwielbia kofeinę, jest uzależniona od tytoniu i narkotykom mówi stanowcze "nie odmawiam". Należy przy tym zaznaczyć że jej głowa jest bardzo słaba i podczas stanu nietrzeźwości jest bardzo wyczulona na wszystko co się wokół niej dzieje i jest bardzo rozemocjonowana. Wtedy bywa kapryśna, niemiła a czasem i niebezpieczna.



Historia:
Gianna nie pamięta tego, co było nim się obudziła. Nikt tego nie pamięta, a na pewno nikt, kogo zna. Jej historia zaczyna się więc od pewnego pięknego letniego dnia, kiedy to została znaleziona w lesie przez grupę koczowniczo żyjących ludzi. Nie byli oni mordercami, ani rabusiami. No, nie cały czas. Zajmowali się bowiem handlem, transportem, ochroną ludzi poruszających sie po neutralnych, niepatrolowanych tak często terenach i dopiero gdy zaszła taka potrzeba – napadami. Można więc powiedzieć, że została adoptowana przez grupę pełnoprawnych najemników. Jako że Ci nie mieli nigdy specjalnie dużych szans na spotkanie chodzących trupów, stwierdzili że dziewczę doznało amnezji od szoku. Znaleziono ją nieprzytomną, pod sam koniec transformacji w Nocnicę. Leżała wtedy na niewielkim pobojowisku w plamie krwi. Prócz niej, znaleziono również trzy martwe ciała. Te były jednak wyraźnie martwe od co najmniej dnia. Czuć było od nich zapoczątkowanym procesem rozkładu i nikt nie miał problemu z dostrzeżeniem ran. Byli to najprawdopodobniej rodzice znalezionej. Trzecie zaś należało do Serafina, a konkretniej do Mary, która niegdyś Serafinem była. Było okropnie wykrzywione i połamane, prócz tego podziurawione w kilku miejscach. Przy nim właśnie znaleziono niewielki obsydianowy nóż o prostym kroju, który został jej przekazany jako jedyna pamiątka po poprzednim życiu. Nie było żadnych wątliwości co do tego, że rozgorzała tu krwawa walka. Dziewczę rzecz jasna umarło podczas tej batalii, jednak grupa nie miała pojęcia o tym że po prostu zmartwychwstała.

Pierwsze dni w nowej społeczności były niezwykle trudne. Dziewczyna poznawała świat zupełnie od nowa – Jak gdyby nigdy wcześniej nie żyła. Musiała nauczyć się samodzielnie jeść, myć, mówić i robić wszystkie te inne rzezy, które robią cywilizowani ludzie. Przez ponad tydzień nie była nawet w stanie wstrzymywać zwieraczy! Tylko poprzez stanowczość lidera nie została porzucona – on cenił ludzkie życie ponad wszystko i to on był osobą która zawsze stała za tym by oszczędzać niewinnych. To dzięki niemu drużyna nie zamieniła się w gang bandytów. Udało mu więc się własnoręcznie wychować nastolatkę wraz z własną żoną i w dwa lata zrobić z niej dorastającą dziewczynkę. Następnie jeszcze przez rok trzymał ją pod swym protektoratem, nim stała się pełnoprawnym członkiem grupy. Nauczyła się w tym czasie obsługiwać pojazdy, jednak była to właściwie jedyna bezpośredino przydatna umiejętność którą posiadła. Odmówiła nauki walki, nie miała drygu do medycyny ani mechaniki. Zajmowała się typowym wsparciem. Gotowała, zarządzała zapasami, czasem wartowała. Pomagała nieco przy barterze i zwykłym handlu. Dopiero podczas czwartego roku swego nowego życia dziewczę udowodniło, że należy ją szanować w grupie i że posiada wartość bojową. Zupełnym przypadkiem odkryła że cięcia które sama sobie zadaje sztyletem będącym jedyną pozostałością po jej dawnym życiu są w stanie zupełnie zmieić jej głos. Zmienić go do takiego stopnia, by był w stanie obezwładnić dorosłego mężczyznę. Przekonała się o tym podczas jedynej walki w której brała udział, kiedy to grupa została zaatakowana nocą, podczas jej warty. Rok później umarła żona przywódcy bandy i jej wychowawcy. Było to dokładnie w przedzień Wielkiej Przemowy Wiekiego Brata.


Atut: Nyks – Moc.
Moc:
Banshee – Kobieta ma niesamowity głos. Jej reakcją na Księżycowy Obsydian jest mutacja układu oddechowego wraz ze strunami głosowymi pozwalająca na ogromne zwiększenie zarówno głośności jej głosu jak i jego barwy. Efekt umiejętności jest skierowany, jako że wydobywa się bezpośrednio z ust Nocnicy i ma kształt stożka. Poza tym zasięgiem efekty umiejętności odczuwalne są o dwa poziomy niżej.
D – Głos jest donośniejszy, głośniejszy niż krzyczący ludzie. Przy odpowiednio dobranej tonacji Banshee jest w stanie zbić kruche przedmioty, takie jak cienkie szkło.
C – Dziewczę potrafi sprawić innym ból swoim głosem. Osoby w otoczeniu dwudziestu metrów odczuwają ból głowy i przestają słyszeć wyższe dźwięki przez następne dziesięć minut.
B – Nocnica jest w stanie całkowicie ogłuszyć swym głosem. Jej krzyk otumania na trzydzieści sekund i pozbawia cele słuchu na dziesięć minut. Dwadzieścia metrów zasięgu.
A – Zmora potrafi pozbawić przytomności osoby znajdujące się bezpośrednio przy niej. W zasięgu pięciu metrów osoby znajdujące się w polu rażenia jej głosu osuwają się na ziemię. Poza tym obszarem zdolność działa jak na poziomie B przy podwojonym polu rażenia.
S – Z gardła dziewczyny wydobywa się wrzask tak potężny że otumania ją samą. Ogarnia ją osłabienie i przez kilkanaście do kilkudziesięciu sekund nie jest w stanie zorientować się w otoczeniu. Wszyscy w promieniu dwudziestu metrów od krzyczącej tracą przytomność, niezależnie od tego w którą stronę jest zwrócona. Efekt poziomu B odczuwalny jest aż siedemdziesiąt metrów dalej. Po tym wyczynie dziewczę nie jest w stanie wydobyć ze strun głosowych żadnego dźwięku przez następne dwanaście godzin, podczas których stopniowo wracają jej siły.

Wykonane cięcia – 20/725
Wszystkie znajdują się na lewej łydce.

Umiejętności:
– Śpiew
– Przekonywanie
– Prowadzenie pojazdów - naziemne
– Gotowanie
– Gambling i szulerka

Słabości:
– Niesamowicie niecierpliwa i nieco zdziczała.
– Uzależniona od tytnoniu
– Jej moce po prostu ją wyczerpują. W mniejszym, lub większym stopniu w zależności od poziomu po skorzystaniu ze zdolności przez kilka do kilkudziesięciu sekund jest kompletnie zdezorientowana.
– Z powodu protezy dziewczyna ma mniej miejsca na którym może się ciąć by wyzwolić moc.

Technologie:
– Proteza VAM prawej ręki – Siła D, czas do sugerowanego przeglądu: Dwa mieisące.

Statystyki:
Siła – D
Szybkość – C
Percepcja – C
Wytrzymałość - D
Inteligencja - C
Moc - B

Rozliczenie PD: http://proelium.forumpolish.com/t337-ta-smieszna-martwa-dziewczynka#756


Ostatnio zmieniony przez Gianna dnia Pon Sty 08, 2018 3:47 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Gianna   Pią Sty 05, 2018 12:14 am

Akcept mechaniczny.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Gianna   Pią Sty 05, 2018 9:10 pm

Część Fabularna:
Skąd masz obsydianowe ostrze? Z tego co czytam nie ma tej informacji zawartej w historii, a to jedyne rzędzie, które pozwala na uwalnianie się magii krwi.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Gianna   Pon Sty 08, 2018 9:51 pm

Akcept fabularny.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Gianna   

Powrót do góry Go down
 
Gianna
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Proelium  :: Offtop :: Archiwum-
Skocz do: