Proelium


Share | 
 

 Scott Adams

Go down 
AutorWiadomość
Keras
Złom-monter
avatar

Liczba postów : 56

PisanieTemat: Scott Adams   Nie Gru 17, 2017 8:39 pm

Imię: Scott
Nazwisko: Adams
Pseudonim Κέρας
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Wiek: 22
Grupa: Emersi
Ranga: -brak-
Miejsce zamieszkania: Rule
Wygląd:
Scotta łatwo jest pomylić z pierwszym dwudziestolatkiem spotkanym na ulicach Rule. Wygląda na człowieka tak przeciętnego, że ciężko jest go zauważyć nie tylko w tłumie, ale nawet gdy stoi sam oparty o którąś z wielu ścian blokowisk stolicy ludzkości. Brązowe lekko kręcone włosy najczęściej trzyma pod kapturem bluzy, a szare oczy są przysłonięte przez czarne okulary przeciw słoneczne. Chłopak mierzy nieco poniżej stu osiemdziesięciu centymetrów. Jest szczupłej sylwetki, ale daleko mu do anoreksji. Waży siedemdziesiąt kilogramów.

Charakter:
Młody Keras nie był łatwą osobą do wychowania. Od najmłodszych lat wykazywał ponadprzeciętny intelekt i łatwość w zdobywaniu wiedzy. Te dwie cechy w połączeniu z niepohamowanym uporem i ambicją uczyniły z chłopaka nie tylko genialnego ucznia, który zawsze miał rekordowo dobre wyniki w nauce, ale także niemożliwego do opanowania wychowanka, który wykorzystywał swój spryt i inteligencję nie tylko do celów szkolnych. Zapewniał swym przyjaciołom(oraz tym, którzy mu za to płacili) idealnie zdane egzaminy. W żadnej ze szkół do których uczęszczał nie było przed nim żadnych tajemnic, a on sam był handlarzem cenną informacją. Zdarzyła się nawet sytuacja, gdy został wyrzucony ze szkoły średniej za sprzedaż zdjęć przedstawiających nagie uczennice, a nawet jedną nauczycielkę.
Scott lubi ryzyko. Wynika to z niezbyt legalnej natury jego zainteresowań oraz zwykłego pragnienia poczucia adrenaliny. Nie znosi nudy i bezczynności, jest niecierpliwy jeśli chodzi o podejmowanie działań. Miast czekać aż pieniądz do niego przyjdzie po miesiącu pracy, szczerze woli sam po niego sięgnąć, nawet jeśli odbędzie się to kosztem cudzego portfela. Chłopak jest samolubny i jeśli tylko coś przeszkadza mu w osiągnięciu jego celów, nie ma żadnych skrupułów przed pozbyciem się przeszkody. Nie oznacza to jednak, że nie jest pomocny. Nie widzi problemu w dopomożeniu potrzebującemu, jeśli tylko nie będzie to go sporo kosztować, lub pomoc będzie opłacalna. Dla przyjaciół jest szczodry i lojalny, dla wrogów okrutny. Jeśli kogoś nienawidzi, to nie oszczędza się w nienawiści i jeśli tylko nadarzy się okazja, by mógł wbić szpilę swojemu wrogowi – zrobi to. Adams bardzo łatwo ulega swym emocjom. Nie oznacza to jednak, że jest romantykiem wzdychającym do zdjęć swej miłości. Kobiety traktuje dość przedmiotowo gdy chodzi o miłość. Nie widzi problemu w poligamii, a słowo "kochać kobietę" funkcjonuje w jego słowniku tylko obok jednej definicji. Prócz tej jednej cechy, Scott jest sympatyczną osobą w kontaktach z ludźmi. Choć jest kłamliwy, to na ogół stara się być miłą osobą i duszą towarzystwa. Często bije od niego nuta optymizmu połączona z zachętą do pracy. Keras szacunek do ludzi mierzy pracą jaką są w stanie wykonać. Ludzi głupich i leniwych uważa na gorszych, a pracowitych i mądrych stawia jako równych sobie i traktuje ich z wyraźniejszą sympatią.


Historia:
Dzieci z gorszych i mniej bezpiecznych części miasta na ogół nie wyrastają na prawych obywateli, którzy pracują od dziewiątej do piątej. I Scott nie był tutaj wyjątkiem. Jedyną cechą, która wyróżniała go od innych osiedlowych awanturników był jego niesamowity umysł. Najczęściej to on był przywódcą grupki dziecięcych chuliganów i to on przedstawiał wszystkim pomysły zabawy i plany osiągnięcia tego, co chcą osiągnąć. Nie raz także decydował o tym, czego pragną i sprawnie przekonywał swych kolegów że tak właśnie jest. W ten sposób już w wieku dziecięcym szybko okrył się niejaką sławą. Nie musiał nigdy martwić się o to, że ktoś zrobi mu krzywdę, bo było to niebezpieczne dla samego krzywdzącego. Znajomości Adamsa od najmłodszych lat sięgały dość szeroko i ci którzy mieli z nim na pieńku po prostu bali się przychodzić na osiedle które zamieszkiwał.
Warto wspomnieć o tym, ze Keras nie ma ojca. Opuścił dom rodzinny nim w ogóle się urodził, a jego matka mówiła swym dzieciom że zostawił ich w nadziei że zginą z głodu. Zarówno więc on jak i jego o dwa lata starsza siostra byli wychowani w nienawiści do uciekiniera. Co ciekawe, żadne z nich nigdy nie znało ani imienia ani nazwiska delikwenta. Matka zawsze zmieniała temat. W domu nie znajdowało się nic, co mogłoby o nim przypominać. Brak głowy rodziny sprawił że trójka musiała uważnie gospodarować niewielkimi pieniędzmi zapewnionymi przez mamę sprzątaczkę by starczyło na jedzenie do czasu następnej wypłaty. Zmusiło to dzieci do szybkiego startu jeśli chodzi o poszukiwanie pracy. Zamiast jednak nająć się nieoficjalnie w niewielkim osiedlowym sklepie, czy firemce, rodzeństwo zaczęło okradać przechodniów i sklepy. Sprawność dziewczynki wraz z mózgiem chłopczyka zrobiły z nich nieco bogatszych ludzi, którzy nie musieli już prosić matki o kieszonkowe na słodycze.
Jeśli chodzi o szkołę i naukę to Scott Adams okazał się być młodym geniuszem, Natalie Adams zaś nie podzielała jego wyników, a raczej miała problemy z przedostaniem się do następnej klasy. Gdy Keras miał piętnaście lat, doszło do sytuacji gdy dwójka była w jednej klasie. Braterska miłość sprawiła, że od tamtej pory dziewczyna była przygotowana na każdy kolejny sprawdzian i z klasowego idioty stała się wzorową uczennicą. Właściwie to obecność Scotta sprawiła że zdecydowana większość jego klasy wyposażona była w odpowiedzi na testy i ich wyniki poprawiły się znacząco. To jednak było za małym osiągnięciem by chłopak stał się panem szkoły. W tamtym czasie odnalazł on swoją pasję w informatyce i programowaniu. Zaczął spędzać przed komputerem długie godziny za dnia i nocy, posiłkując się ogromną ilością kofeiny dostarczaną mu przez napoje energetyczne. Dwa lata później wyrzucono go ze szkoły i postawiono przed sądem za udostępnianie w sieci materiałów przedstawiających nagie zdjęcia dziewczyn ze szkoły. Proces zakończył się uniewinnieniem chłopaka, ponieważ dyrektor nie był w stanie udowodnić że wirus wprowadzony do szkolnej sieci dostał tam się za sprawą oskarżonego, jednak Adams do szkoły nie wrócił. Naukę dokończył na własną rękę, by później przenieść się z włamywania się na niezabezpieczone komputery szkolne na o wiele poważniejszy biznes. Zwrócił się do firmy zajmującej się budową sprzętu wojskowego i tam uzyskał pracę jako developer oprogramowania dla dronów. Tam nauczył się sporo o orężu i wojskowości, pomimo tego że nie miał dostępu do żadnych poufnych danych.
Życie Scotta odmieniło się dopiero wtedy, gdy jego siostra trafiła do zakładu resocjalizacji za morderstwo. Dowiedział się o tym dopiero po fakcie, Natalie bardzo dokładnie dbała o to, by nikt nie dowiedział się o jej planach. Krótka rozmowa z matką wystarczyła by chłopak zorientował się, że tak na prawdę ich ojciec był kłamstwem wymyślonym przez matkę, która oddawała się kilku różnym mężczyzną. Fakt, że on i jego ukochana siostra nie pochodzili od tego samego mężczyzny nie uderzył młodego geniusza tak bardzo jak to, że z powodu kłamstw matki Natalie skończyła w niezbyt przyjemnym miejscu po zabiciu Bogu ducha winnemu człowieka. Za punkt honoru postawił sobie wyciągnięcie w jego mniemaniu niewinnej z zakładu. Rzucił więc pracę i zaszył we własnym mieszkaniu, odnawiając kontakty ze starymi znajomymi z których jedni zajmowali dość dobre stanowiska w urzędach i organizacjach, a inni zaś zajmowali się nielegalnymi biznesami, głównie rozprowadzaniem narkotyków po mieście. Chłopak niedawno także zainteresował się nieco proelium.


Dodatkowe:
– Okazjonalnie sypiał z siostrą nim ta dokonała morderstwa.
– Ubrany z reguły w ciemną bluzę z kapturem i spodnie typu jeans z łańcuchem zamiast paska.
– Często mówi w rozległy, poetycki sposób.
– Jest anarchistą, nienawidzi rządu.
– Często przedstawia się pod różnymi imionami.
– Nie posiada prawa jazdy na swój motocykl.
– Posiada sporą sumę pieniędzy na koncie odłożoną po poprzedniej pracy.
– Scott orientuje się w podziemiu Rule. Zna okolicznych dealerów, paserów a nawet ludzi zajmujących się nieco poważniejszym biznesem.

Atut: Multitasking
Umiejętności:
- Programowanie i hakerka – Główna pasja Kerasa. Zamiłowanie do komputerów oraz nieposkromiony upór chłopaka zrobiły z niego jednego z najlepszych programistów całej Stolicy. Jedyną rzeczą, której brakuje mu do perfekcji jest doświadczenie. Po długich godzinach spędzonych jedynie przy świetle ekranu chłopak jest w stanie z komputerem zrobić cokolwiek by nie zechciał, jego portfolio zaimponuje każdemu pracodawcy, a kolekcja odkrytych i zapisanych słabości poszczególnych systemów sprawia że młodzieniec nie powinien mieć problemów z przedostaniem się przez zabezpieczenia większości organizacji.
– Broń palna – Praca w firmie zajmującej się produkcją broni daje coś więcej niż tylko pieniądze. W piwnicy budynku znajdowała się strzelnica w której testowano poszczególne bronie. Choć wstęp do miejsca testów broni eksperymentalnej jest pilnie strzeżony, to zaraz obok znajduje się pomieszczenie przeznaczone dla pracowników chcących zrelaksować się poprzez postrzelanie do celu. Adamsowi daleko jest do snajpera, jednak nie znaczy to, że jest słabym strzelcem. Nieidealną celność i brak możliwości zniesienia odrzutu oręża większego kalibru nadrabia swą ponadprzeciętną zdolnością do strzelania w kilka ruchomych celi na raz. Z powodu braku siły by utrzymać w dłoniach jakikolwiek większy karabin Scott wyspecjalizował się w orężu jednoręcznym
– Matematyka – Dwudziestodwulatek na okoliczność zdobycia komputera kwantowego musiał poznać tajniki tej dziedziny by wiedzieć jak korzystać z tego cudu przedwojennej technologii. Jego wiedza jest tak głęboka, że nie miałby problemu z zostaniem magistrem.
– Fizyka – Dwudziestodwulatek na okoliczność zdobycia komputera kwantowego musiał poznać tajniki tej dziedziny by wiedzieć jak korzystać z tego cudu przedwojennej technologii. Jego wiedza jest tak głęboka, że nie miałby problemu z zostaniem magistrem.
– Mechanika – Scott ma Tarvosa. Tarvos ma silnik. Scott nie przeżyłby nie wiedząc jak działa jego pojazd, jak należy go naprawiać i jak powinno się go zmodyfikować. Wiedza mężczyzny nie sięga bardzo daleko poza obręby latających nieco nad ziemią motocyklów. Nie miałby problemów z zidentyfikowaniem drobnej usterki w samochodzie, ale raczej nie dałby rady zrobić wiele więcej ponad proste naprawy. Jeśli chodzi o motocykle to programista jest w stanie przeprowadzić na nich solidny tuning.
– Prowadzenie pojazdów – Scott ma Tarvosa. Tarvos ma kierownicę, rozrusznik, koła i całą resztę. Scott potrafi na prawdę dobrze prowadzić motocykle, czego nie można powiedzieć o innych środkach transportu. Nie potrafi robić sztuczek na motorze, ale nie ma problemu z przedzieraniem się pomiędzy korkami przy prędkości sięgającej limitu swego silnika.
– Robotyka – Keras programował drony, które są robotami. Zna więc zasady działania tych maszyn od podszewki, wie jak się zachowują, wie jakie są ich zalety i słabości. Gdyby dać mu potrzebne narzędzia i materiały potrafiłby skonstruować robota samodzielnie.
– Kłamanie – Chłopak jest mistrzem kłamstwa. Trenował od dziecka. Wie jak zachowywać się by naturalnie gasić wszelkie podejrzenia, potrafi na szybko wymyślić przekonującą historię. Gdy mówi fałszywie jego organizm zachowuje się dokładnie tak samo jak podczas zeznawania prawdy.
– Poezja – Pomniejsza pasja dwudziestodwulatka. Bardzo często słychać to w jego mowie, która jest przepełniona rozległymi epitetami. Zdarza mu się nawet pisać programy będące jednocześnie zbiorami limeryków.
– Retoryka – Scott Adams ma w sobie "to coś". Rozmowa z nim praktycznie zawsze jest interesująca. Chłopak potrafi oczarować swoimi słowami nawet najbardziej niedostępną dziewczynę. Nie ma też problemu z rozmowami na tematy trudne lub takie, o których rozmówca początkowo nie chce rozmawiać.
– Strategia i taktyka – Młodzieniec nie raz pokonał w szachy nie tylko człowieka ale i komputer. Jego morderczy talent do myślenia analitycznego i przewidywania skutków przeróżnych ruchów uczyniła z niego człowieka który równie dobrze mógłby służyć w armii jako strateg.

Technologie:
- Superkomputer kwantowy – Cud technologii znajdujący się w domu programisty. Komputer zajmuje trzy czwarte pomieszczenia w jego trzypokojowym mieszkaniu, zostawiając mu ledwie kilka metrów kwadratowych miejsca na urządzenie sobie miejsca pracy, ale za to posiada ogromną moc obliczeniową przebijającą zdecydowaną większość komputerów znajdujących się w Rule, czy to znajdują się w gospodarstwach domowych, czy w siedzibach firm. Jest to prywatna stacja robocza mężczyzny niesamowicie poszerzająca jego możliwości.
- Zmodyfikowany Tarvos – Nieco szybciej zdobywa prędkość od jego podstawowej wersji i potrafi wzlecieć nieco wyżej, bo pół metra nad ziemią. Prócz tego zużywa nieco więcej paliwa. Oprócz tego nie różni się niczym od zwykłych modeli tego motocykla. Lakier często zmienia barwy, aktualnie jest całkowicie biały.

Słabości:
- Słaby psychicznie, często ulega emocjom.
- Niesamowicie nieufny wobec obcych.
- Chory na hemofilię.
– Uzależniony od kofeiny i tytoniu.
- Nigdy się nie poddaje.

Statystki:
- Siła D
- Szybkość D
- Wytrzymałość D/(F w przypadku krwawienia)
- Percepcja D
- Intelekt A
- Moc E

Cele do osiągnięcia:
– Główny: Uwolnić siostrę.
– Poboczny: Zdobyć wiedzę na temat wykorzystania proelium.
– Poboczny: Zdobyć próbkę proelium.


Ostatnio zmieniony przez Κέρας dnia Pon Gru 18, 2017 5:25 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Scott Adams   Pon Gru 18, 2017 11:53 am

Część fabularna:
Jak poprawisz w KP znajomość Greki, a w historii wiezienie gdzie siedzi siostra na zaklad resocjalizacyjny to bedzie fabularnie akcept.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Scott Adams   Pon Gru 18, 2017 11:59 am

Część mechaniczna:

Kod:
[b]Atut:[/b] Multitasking

Atut zaakceptowany.


Umiejętności:
Kod:
- Programowanie i hakerka – Główna pasja Kerasa. Zamiłowanie do komputerów oraz nieposkromiony upór chłopaka zrobiły z niego jednego z najlepszych programistów całej Stolicy. Jedyną rzeczą, której brakuje mu do perfekcji jest doświadczenie. Po długich godzinach spędzonych jedynie przy świetle ekranu chłopak jest w stanie z komputerem zrobić cokolwiek by nie zechciał, jego portfolio zaimponuje każdemu pracodawcy, a kolekcja odkrytych i zapisanych słabości poszczególnych systemów sprawia że młodzieniec nie powinien mieć problemów z przedostaniem się przez zabezpieczenia większości organizacji.

Spoko.

Kod:
- Broń palna – Praca w firmie zajmującej się produkcją broni daje coś więcej niż tylko pieniądze. W piwnicy budynku znajdowała się strzelnica w której testowano poszczególne bronie. Choć wstęp do miejsca testów broni eksperymentalnej jest pilnie strzeżony, to zaraz obok znajduje się pomieszczenie przeznaczone dla pracowników chcących zrelaksować się poprzez postrzelanie do celu. Adamsowi daleko jest do snajpera, jednak nie znaczy to, że jest słabym strzelcem. Nieidealną celność i brak możliwości zniesienia odrzutu oręża większego kalibru nadrabia swą ponadprzeciętną zdolnością do strzelania w kilka ruchomych celi na raz.
Doprecyzuj, z jakiego rodzaju broni najczęściej strzelałeś. Krótka, długa, karabiny / strzelby etc.

Kod:
- Nauki Ścisłe – Chodzi tu przede wszystkim o matematykę i fizykę. Dwudziestodwulatek na okoliczność zdobycia komputera kwantowego musiał poznać tajniki tych dwóch dziedzin by wiedzieć jak korzystać z tego cudu przedwojennej technologii. Jego wiedza jest tak głęboka, że nie miałby problemu z zostaniem magistrem w każdej z tych dwóch dziedzin.
To dwie umiejętności.

Kod:
– Mechanika – Scott ma Tarvosa. Tarvos ma silnik. Scott nie przeżyłby nie wiedząc jak działa jego pojazd, jak należy go naprawiać i jak powinno się go zmodyfikować. Wiedza mężczyzny nie sięga bardzo daleko poza obręby latających nieco nad ziemią motocyklów. Nie miałby problemów z zidentyfikowaniem drobnej usterki w samochodzie, ale raczej nie dałby rady zrobić wiele więcej ponad proste naprawy. Jeśli chodzi o motocykle to programista jest w stanie przeprowadzić na nich solidny tuning.
– Prowadzenie pojazdów – Scott ma Tarvosa. Tarvos ma kierownicę, rozrusznik, koła i całą resztę. Scott potrafi na prawdę dobrze prowadzić motocykle, czego nie można powiedzieć o innych środkach transportu. Nie potrafi robić sztuczek na motorze, ale nie ma problemu z przedzieraniem się pomiędzy korkami przy prędkości sięgającej limitu swego silnika.
– Robotyka – Keras programował drony, które są robotami. Zna więc zasady działania tych maszyn od podszewki, wie jak się zachowują, wie jakie są ich zalety i słabości. Gdyby dać mu potrzebne narzędzia i materiały potrafiłby skonstruować robota samodzielnie.
Spoko.

Kod:
– Znajomość półświatka – Nawet gdy bohater wycofał się z bardziej nielegalnych biznesów, wciąż trzymał kontakt ze starymi znajomymi i pomagał im gdy było trzeba i gdy nie wymagało to od niego za dużego nakładu pracy. Zna więc miejscowych dealerów, kilku złodziei i paserów, a nawet ludzi którzy są członkami gangów.
To powinno iść do dodatkowych albo historii.

Kod:
– Kłamanie – Chłopak jest mistrzem kłamstwa. Trenował od dziecka. Wie jak zachowywać się by naturalnie gasić wszelkie podejrzenia, potrafi na szybko wymyślić przekonującą historię. Gdy mówi fałszywie jego organizm zachowuje się dokładnie tak samo jak podczas zeznawania prawdy.
– Poezja – Pomniejsza pasja dwudziestodwulatka. Bardzo często słychać to w jego mowie, która jest przepełniona rozległymi epitetami. Zdarza mu się nawet pisać programy będące jednocześnie zbiorami limeryków.
Spoko.

Kod:
– Sokoli Wzrok – Młodzieniec ma pamięć do szczegółów. Od zawsze duże problemy rozbijał na wiele mniejszych, o wiele dokładniejszych i to było przyczyną jego sukcesu w karierze programisty. Teraz więc przykłada się do każdego detalu i o wiele łatwiej od innych wyłapuje je z ogółu.
To bardziej pasuje do samego atutu, niż jako umiejętność.

Kod:
– Rozmowa – Scott Adams ma w sobie "to coś". Rozmowa z nim praktycznie zawsze jest interesująca. Chłopak potrafi oczarować swoimi słowami nawet najbardziej niedostępną dziewczynę. Nie ma też problemu z rozmowami na tematy trudne lub takie, o których rozmówca początkowo nie chce rozmawiać.
Można to podpiąć pod retorykę/manipulację więc ok.

Kod:
[b]Technologie:[/b]
- Superkomputer kwantowy – Cud technologii znajdujący się w domu programisty. Komputer zajmuje trzy czwarte pomieszczenia w jego trzypokojowym mieszkaniu, zostawiając mu ledwie kilka metrów kwadratowych miejsca na urządzenie sobie miejsca pracy, ale za to posiada ogromną moc obliczeniową przebijającą zdecydowaną większość komputerów znajdujących się w Rule, czy to znajdują się w gospodarstwach domowych, czy w siedzibach firm. Jest to prywatna stacja robocza mężczyzny niesamowicie poszerzająca jego możliwości.
- Zmodyfikowany Tarvos – Nieco szybciej zdobywa prędkość od jego podstawowej wersji i potrafi wzlecieć nieco wyżej, bo pół metra nad ziemią. Prócz tego zużywa nieco więcej paliwa. Oprócz tego nie różni się niczym od zwykłych modeli tego motocykla. Lakier często zmienia barwy, aktualnie jest całkowicie biały.

[b]Słabości:[/b]
- Słaby psychicznie, często ulega emocjom.
- Niesamowicie nieufny wobec obcych.
- Chory na hemofilię.
– Uzależniony od kofeiny i tytoniu.
- [i]Nigdy[/i] się nie poddaje.
Jak najbardziej ok.

Statystki:
Kod:
- Siła D
- Szybkość C
- Wytrzymałość D/(F w przypadku krwawienia)
- Percepcja B
- Intelekt A
- Moc E

Szybkość C = 1PD
Percepcja B = 3PD
Intelekt A = 6PD
Wydałeś o 3PD za dużo, musisz więc z czegoś odjąć.

Do tego po uwagach zostaje ci 10 umiejętności, a z obecnym intelektem możesz sobie pozwolić na 11 = dobierz coś.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin

avatar

Liczba postów : 292

PisanieTemat: Re: Scott Adams   Pon Gru 18, 2017 5:26 pm

Akcept mechaniczny.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Scott Adams   

Powrót do góry Go down
 
Scott Adams
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Proelium  :: Offtop :: Archiwum-
Skocz do: