Mildred

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


avatar


Liczba postów : 2
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Mildred   Nie Wrz 17, 2017 10:04 pm

MILO
Mildred Artory


Kobieta | Serafin | 56 lat
Widzący | Echo



Miejsce zamieszkania:
Wysokie i niebezpieczne góry Aria. Choć szczerze powiedziawszy, nigdy nie zabawi tam zbyt długo. To dziewczę jest wiecznie w podróży.

Wygląd:
Jest to drobna i chuderlawa osóbka, patrząc na nią, nigdy byś się nawet nie domyślił, że mogła na tym świecie spędzić już ponad 50 lat. Przypomina lekko dziecko. Jej wzrost nie przewyższa 150 cm, co w bardzo wielu sytuacjach jest dla niej niezwykle wygodnym aspektem. Może się wcisnąć w więcej miejsc i, tak na logikę, im mniejsza jest, tym trudniej w nią trafić. Chociaż, jeśli pragnąłbyś ją zestrzelić, to chyba wycelowałbyś w jej, ponad dwumetrowe, skrzydła. Są śnieżnobiałe, co czyni je lubą tej małej panienki. Niezwykle lekkie kości pozwalają na szybkie uniki, a trzeba przyznać, że dziewczyna ma całkiem niezły refleks. Jej niezwykle blada karnacja dobrze komponuje się również z równie białymi, jak skrzydła, piórami na głowie. Długie i jedwabiście miękkie, z wyglądu przypominają ludzkie włosy. W jej oczach nie zobaczysz ani krztyny białka, tylko pustą czerń, otoczoną mocno pomarańczową tęczówką.

Charakter:
Milo to podróżnik z zamiłowania. W sumie to mało przejmuje się jakimikolwiek sytuacjami, które panują aktualnie w tej krainie, jej jedynym celem jest zwiedzić i zobaczyć jak najwięcej rzeczy i cudów. Skrzydła niezwykle ułatwiają jej to zadanie. Jej tryb życia sprawia, że bardzo rzadko wraca do domu. Często sypia w dziwnych miejscach, potrafi się natychmiast zaaklimatyzować do bardzo wielu nieprzyjemnych warunków. Lubi odpoczywać na wysokich drzewach, a nawet ucinać sobie tam drzemki.
Wtyka swój nos w nieswoje sprawy tak często, jak tylko potrafi, a jeśli zrobi się niebezpiecznie, to pobawi się najwyżej w obserwatora. Szczerze powiedziawszy, to nawet woli te rolę. Nie musi w coś ingerować a i tak może doświadczyć czegoś ciekawego. Chętnie zapuszcza się w najbardziej zapomniane miejsca. Nienawidzi jednak zabawiać zbyt długo w jednej lokacji, a tym bardziej nie cierpi być gdzieś przykuta z jakiegoś powodu. Dlatego właśnie stara się do niczego nie przywiązywać. Jak można się już domyślić, nie jest materialistą. Chyba najcenniejszą dla niej rzeczą są utkwione w pamięci, piękne widoki. Interesuje ją też obserwacja różnorakich, fantastycznych stworzeń.
Niezbyt dobra jest w tworzeniu relacji, czy we wszelkich kontaktach między stworzeniami. Ma małe doświadczenie w rozmowach... Innymi słowy, często nie do końca nawet ogarnia co próbujesz jej przekazać, nie dostrzega ukrytych znaczeń, nie potrafi czytać między wierszami, jak i wykryć kłamstwa, dlatego łatwo ją wykiwać. Niezbyt się jednak tym przejmuje. Raczej wiecznie pogodna, nawet, jeśli ktoś ją oszuka. Większość rzeczy spływa po niej, jak po kaczce. Na śmierć zasługują jedynie ci, którzy będą próbowali pozbawić ją wolności. Przyczepi się do ciebie jednakże, póki będziesz robił lub mówił coś interesującego. Sama jednak niezbyt dużo mówi. Szybko zapomina poznane postacie. Lubi zbierać stare przesłania o zagubionych już dawno lokacjach i potem ich poszukiwać, choć większość z tych "misji" kończy się niepowodzeniem.

Historia:
Długa i nieciekawa. Przyszła na świat w górach Aria, gdzie od lat mieszkała już jej rodzina i prawdopodobnie nie zamierzała się stamtąd ruszyć nawet na krok. Z początku Milo nie była inna, niezainteresowana zupełnie światem zewnętrznym skupiła się na swoich lekcjach latania, które najlepiej prowadził jej ojciec. Dzięki śnieżnobiałym skrzydłom i niezwykłym umiejętnością szybko zyskała szacunek. Jej mały świat został jednakże załamany, gdy odkryła, że nie posiada żadnych mocy żywiołów. Od dawna obserwując piękne rzeczy, które inni mogli wyczyniać z umiejętnościami kontroli wiatru, sama zapragnęła czegoś podobnego, co nie było oczywiście niczym dziwnym. Dlatego jej brak mocy uderzył ją tak bardzo. Kto wie, może zaczęła podziwiać to jeszcze bardziej, gdy okazało się, że nie jest w stanie nic takiego zrobić? Aby zrekompensować sobie samej braki, skupiła się na lataniu bardziej niż ktokolwiek inny. Przemierzała doprawdy ogromne dystanse, niedługo orientując się, że te góry są zdecydowanie zbyt małą garstką świata, który wcześniej był dla niej tak bardzo zamknięty i ograniczony. Nie dużo czasu minęło, a zaczęła tęsknie spoglądać w daleki horyzont za każdym razem, gdy wieczorami wracała do domu.
W wieku niecałych 30 lat postanowiła w końcu opuścić rodzinne strony, aby poznać świat i jego różnorodne zakątki. Wiedząc, że swoimi umiejętnościami nie będzie umiała się dobrze bronić, na drogę zabrała ze sobą mały sztylet, który właściwie przydał jej się dosłownie do wszystkiego z polowaniem wliczając. Szczerze powiedziawszy, bardzo polubiła rzucanie nim do ruszających się obiektów.... No i co tu dużo mówić? Ta mała wyruszyła i wciąż podróżuje....

Dodatkowe:
-Gdy doskwiera jej nuda, zdarza jej się sztylecikiem rzeźbić w drewnie. Nie ma żadnego talentu, ale sprawia jej to w pewnym sensie radość.
- Woli przedstawiać się jako Milo, ponieważ Mildred brzmi dla niej troszkę zbyt poważnie.
-Osobom, które poznała nadaje ksywki, bo nigdy nie udaje jej się zapamiętać faktycznych imion.

Atut:
Uniki– Postać ma wrodzony talent do uników. Uchylenie się przed ciosem w bójce jest czymś naturalnym, myśl o blokowaniu nawet nie zawita do głowy. Na wyższych poziomach szybkości i percepcji można pokusić się o próbę unikania pocisków.

Umiejętności:
-Broń biała - Mały sztylecik, który zawsze nosi ze sobą.
-Przetrwanie - Lata przebywania w najróżniejszych, dzikich środowiskach tego świata potrafiły nauczyć ją już wielu przydatnych umiejętności.
-Zielarstwo (sporządzanie trucizn i leków naturalnymi składnikami)
-Tworzenie, zakładanie (i demontowanie) pułapek  - Głównie na zwierzęta w głószy
-Geografia - Podróżuje już po tym świecie całkiem sporo czasu, zdążyła zapoznać się z tym, pięknym światem.


Moc:
Niestety nie potrafi...


Artefakty:
Brak

Technologie:
Brak

Słabości:
- Tradycyjnie słabe kości, jak to przystało na serafinów. U niej jednak słabością jest też brak umiejętności kontroli wiatru. Nawet, jeśli potrafi dobrze rzucić sztyletem, to wciąż, walka ze sporego dystansu nie jest dla niej praktycznie możliwa.
- Klaustrofobia - przez to, że tak wielką wagę przywiązuje do wolności, bardzo źle się czuje w zupełnie zamkniętych, małych przestrzeniach.
- W sumie to łatwo ją wykiwać....

Bestie:
- Mały Heket o imieniu Neil. Przyczepił się do niej podczas jednej z podróży Serafina. Bardzo energiczny i wiecznie wesoły okaz. Zawsze trzyma się blisko swojej właścicielki, wiedząc, że przy niej na pewno wydarzy się coś ciekawego. Lubi jak się go głaska po głowie.
Spoiler:
 

Statystki:
- Siła D
- Szybkość B (3PD)
- Wytrzymałość D
- Percepcja C
- Intelekt C (2PD)
- Moc E


Rozliczenia PD: Klikaj~
Powrót do góry Go down


avatar


Liczba postów : 185
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Re: Mildred   Nie Wrz 17, 2017 10:56 pm

Część mechaniczna:


MILO napisał:
-Tworzenie, zakładanie (i demontowanie) pułapek  - Głównie na zwierzęta w głószy

Głuszy.


MILO napisał:
-Geografia - Podróżuje już po tym świecie całkiem sporo czasu, zdążyła zapoznać się z tym, pięknym światem.

Powtórzenie, plus raczej nie zapuszczałaś się na południe poza Las Duhnia, więc znasz terytoria Widzących.

Przez słabe kości walka samym sztyletem może być ryzykowna - może lepiej wziąc procę albo łuk? Kozik do rzeźbienia nie byłby problemem dla samego fabularnego smaczku i ewentualnie samoobrony w ostateczności.

MILO napisał:
- W sumie to łatwo ją wykiwać....

Wystarczą trzy kropki. Dopisałbym jeszcze, że jest łatwowierna czy coś w tym stylu.

MILO napisał:
-Szybkość B (3PD)
- Wytrzymałość D

Potrzebujesz Wytrzymałości na C, by latać z pełną szybkością bez zmęczenia dopadającego po krótkim locie, a że masz 1PD wolny to się bardzo dobrze składa.

Od siebie jeszcze dodam, że 30 lat to bardzo szybkie opuszczenie domu jak na Serafina, skoro dopiero co opanowuje sztukę latania - ale w tym pokieruje cię już Iskra.


I dziękuję za uwagę.



Iskra - Odpowiedzialna za ogarnianie MG, eventów, ogólnie rozgrywki związanej z fabułą i relacjami postaci.
Kamiru - Odpowiedzialny za ogarnianie WT i ogólnie części mechanicznej forum.

Powrót do góry Go down


avatar


Liczba postów : 185
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Re: Mildred   Pon Wrz 18, 2017 10:45 pm

Część Fabularna:

Charakter - masz ode mnie plusa za włóczykija serafina.

Milo napisał:
W wieku niecałych 30 lat postanowiła w końcu opuścić rodzinne strony, aby poznać świat i jego różnorodne zakątki.
Serafini do 20 roku życia są nielotami, czyli mniej więcej można je porównać do pięcioletnich dzieci, dlatego dziesięć lat to mało by wyjść z tego stanu i podjąć taką decyzję jaką jest opuszczenie gór. Drugą sprawą jest że góry Aria mają niewiele mniej niż 4 000 000 milionów kilometrów a w 10 lat to jest niemożliwe.

Nic więcej nie mam do powiedzenia, dziękuję za uwagę.



Iskra - Odpowiedzialna za ogarnianie MG, eventów, ogólnie rozgrywki związanej z fabułą i relacjami postaci.
Kamiru - Odpowiedzialny za ogarnianie WT i ogólnie części mechanicznej forum.

Powrót do góry Go down


avatar


Liczba postów : 185
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Re: Mildred   Sob Gru 02, 2017 2:25 am

24h na odzew autora, w przypadku braku temat leci do archiwum.



Iskra - Odpowiedzialna za ogarnianie MG, eventów, ogólnie rozgrywki związanej z fabułą i relacjami postaci.
Kamiru - Odpowiedzialny za ogarnianie WT i ogólnie części mechanicznej forum.

Powrót do góry Go down
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Mildred   

Powrót do góry Go down
 
Mildred
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Proelium  :: Offtop :: Archiwum-
Skocz do: