Poradnik

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


avatar


Liczba postów : 285
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Poradnik   Pią Sie 18, 2017 12:16 am

Fabuła

Chodź opowiem ci bajeczkę.

Przedstawiam wam autorski świat - w XXIV wieku cywilizacja jaką znamy upadła, a resztki ludzkości wstąpiły pod sztandar Partii, by odzyskać należne Homo Sapiens Sapiens miejsce na Ziemi. Nie jest to już teren czekający cierpliwie na rekonkwistę; rozległe tereny zajmują istoty zwane Widzącymi. Są to cztery rasy działające razem, by ochronić złoża Proelium - energii, której pragną ludzie. Władające ogniem Runy, szybujący w powietrzu Serafini, kryjące się pod wodą Syreny, oraz długowieczni Ziemiści współpracują w wierze, że zachowają świadectwo ich bogini matki, Gai. Konflikt między technologicznym społeczeństwem Emersów, a kontrolującymi żywioły Widzącymi zdaje się być nieuchronny, ludzkie zasoby energetyczne kurczą się każdego dnia, a rosnąca populacja wymusza podbój nowych terenów. Szansą na pokój są Szamani, wierzący, że wszystkie rasy mogą żyć ze sobą w zgodzie, czego sami są najlepszym przykładem. Ich pacyfistyczne marzenie może zostać bardzo łatwo zniszczone przez wysiłki kryjących się w katakumbach Dzieci Cienia - zmartwychwstałych istot pragnących wojny totalnej, której ofiary zasilą ich szeregi.
W tych niespokojnych czasach rozpoczyna się rozgrywka, gdzie każda postać może mieć decydujący głos zdolny odmienić bieg historii.  

Mechanika

Sfałszowane kości?

W zamyśle miała być prosta i przejrzysta, pozwalająca odnaleźć się bez problemu nowym graczom. Od urodzenia postać cieszy się wyróżniającym ją spośród tłumu atutem. W trakcie rozgrywki postać może zdobyć Punkty Doświadczenia, technologie, artefakty oraz bestie. PD służą do rozwijania statystyk (siła, szybkość, wytrzymałość, percepcja, intelekt, moc). Każda z nich ma kilka poziomów, które realnie wpływają na możliwości postaci. Wyższy intelekt pozwala nauczyć się większej ilości umiejętności, a Runa z rozwiniętą mocą zrobi z otoczenia piekło. Technologie to przede wszystkim zabawki ludzi, zaczynając od broni palnych, przez drony i pancerze wspomagające, kończąc na pojazdach lądowych, morskich oraz powietrznych. Chodzą też słuchy o technologiach opartych na Proelium. Na nim też oparte są najczęściej artefakty wykorzystywane przez Widzących, ale też Szamanów, Dzieci Cienia i nielicznych ludzi. Bestie to nie tylko potwory pragnące zabić śmiałków na misjach, ale również istoty, które można oswoić. Z chorobami nie ma tak dobrze i najlepiej jest ich unikać, albo jak najszybciej leczyć. Do tego każda z ras (poza ludźmi) może władać mocą. W przypadku Widzących jest to kontrola żywiołów, a istoty zmartwychwstałe (Mary, Nocnice, Biesy) cieszą się mocami psychicznymi, fizycznymi lub... Kierowaniem robakami żyjącymi w ich ciałach. Szamani mogą kontrolować rośliny, leczyć, albo przemienić swoje ciało, ulegając zezwierzęceniu. Trzeba też pamiętać, że każda rasa różni się od innych atutami i słabościami. Kości (temat widoczny dla MG) są dodatkiem służącym do rozstrzygania kwestii spornych, ale progi powodzenia akcji nadal są uzależnione od mechaniki.  

Inne przydatne linki:
- Mapy
- Wzór KP
- Transfery Postaci
- Własna Twórczość
- Stosunki między frakcjami
- Proelium

Pierwsze kroki:
1. Rejestracja na forum.
a) Wejście na Discorda - link znajduje się na stronie głównej forum.
2. Przeczytanie ze zrozumieniem regulaminów oraz tematów w kompendium.
3. Stworzenie Karty Postaci.
4. Wejście do fabuły, wyruszenie na misje czy czegokolwiek dusza zapragnie.


Proszę pamiętać, że administracja nie gryzie i postara się znaleźć czas dla każdego, kto potrzebuje ich uwagi.



Powrót do góry Go down
 
Poradnik
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Pokemon Light Platinum
» Poradnik do Wikipedii
» [Poradnik] Blokowanie denerwujących reklam w przeglądarce i na Androidzie
» [Poradnik] Tworzenie awatarów w programie GIMP
» Walcz Mądrze - Poradnik

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Proelium  :: Prolog :: Kompendium Wiedzy :: Mechanika Gry-
Skocz do: