Wzór Karty Postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


avatar


Liczba postów : 180
Zobacz profil autora

PisanieTemat: Wzór Karty Postaci   Czw Sie 17, 2017 11:57 pm


Kod:
[b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Pseudonim[/b]
[b]Płeć:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Grupa:[/b]
[b]Ranga:[/b]
[b]Miejsce zamieszkania:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Charakter:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Dodatkowe:[/b]
[b]Atut:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
-
-
-

[b]Moc:[/b]
D -
C -
B -
A -
S -

Wyniszczenie ciała - w przypadku elektronów
Procent ciała pokrytego znakami - w przypadku Run
Ilość już wykonanych cięć - w przypadku Dzieci Cienia

[b]Artefakty:[/b]
-
-
[b]Technologie:[/b]
-
-

[b]Słabości:[/b]
-
-
-

[b]Bestie:[/b]
-
-
-

[b]Statystki:[/b]
- Siła
- Szybkość
- Wytrzymałość
- Percepcja
- Intelekt
- Moc

[b]Rozliczenia PD:[/b]


Objaśnienie

Imię i nazwisko – Tego nie trzeba nikomu tłumaczyć.
Pseudonim - Jeżeli postać posiada jakiś
Płeć – Męska lub żeńska.
Rasa –  Spis ras.
Wiek - Zależny głównie od wybranej rasy

Grupa –  Spis grup.
RangaSpis rang ( w poszczególnych organizacjach). Jeżeli postać nie wybiera żadnej rangi, wpisuje w to miejsce po prostu nazwę grupy, będąc jej zwykłym członkiem. Na start zakazane jest branie rang liderów. Rangi doradców do konsultacji z Administracją.
Miejsce zamieszkania – lokacja, w której postać mieszka.

Wygląd – Opis aparycji postaci z pominięciem ubioru.
Charakter – Opis zachowań jak i filozofii życiowej, którą kieruje się postać.  
Historia – dzieciństwo, dojrzewanie, czy też dowolny inny fragment z życia postaci, najlepiej związany z jej charakterem.

Dodatkowe – wszelkiego rodzaju ciekawostki dotyczącego postaci, które nie mieszczą się w ramach trzech powyższych punktów. Wszelkiego rodzaju przyzwyczajenia, tiki, ulubione potrawy.

Każdy opis (wygląd, charakter, historia) powinien liczyć sobie co najmniej pięć linijek tekstu bazowej wielkości fontu. Jednak im dokładniejsze będą opisy, tym spójniejszą i klarowniejszą postać można wykreować, choć „lanie wody” nie jest wskazane.

Atut – Na start każdy wybiera jeden, który zostaje z nim do końca istnienia postaci. Szamani dodatkowo posiadają atut "Leszy", a Dzieci Cienia "Kota". Spis.

Umiejętności – Należy wypisać (opcjonalnie także opisać) wszystkie posiadane przez postać umiejętności. Spis. Intelekt na D pozwala mieć trzy umiejętności, z każdym poziomem statystki ilość rośnie o dwie. Ludzie zaczynają z dwoma dodatkowymi slotami niezależnie od poziomu intelektu.

Moce – Jeśli postać może posiadać moc, musi opisać ją w tym miejscu szczegółowo, z uwzględnieniem czasu trwania, czasu odnawiania, zasięg, jak i ogólne jej działanie. Niejasne opisanie mocy jest równoznaczne z pozwoleniem administracji na ingerowanie w efekty uboczne, czas trwania, czy samo działanie i zasięg. Zasady i wskazówki opisywania.

Artefakty – W przypadku posiadania artefaktu spoza listy, należy dokładnie opisać genezę ów przedmiotu, jak i samo jego działanie (WT). Słabe opisanie artefaktu to działanie na własną szkodę. Spis. Niemożliwe do wzięcia na start.

Technologie – W przypadku posiadania technologii spoza listy, należy dokładnie opisać genezę ów przedmiotu, jak i samo jego działanie. W razie niedokładnego opisu administracja ma prawo ingerować. Spis. Człowiek związany z armią na start może posiadać dwie technologie bojowe - wszystko co ma związek z zadawaniem bólu. Cywil ma dostęp do technologii użytku codziennego.

Słabości – Minimum trzy wady postaci (słabości rasowe także się liczą, za wyjątkiem słabości ludzi), które REALNIE mogą jej mocno przeszkadzać w funkcjonowaniu. Może być to utrata kończyny, przewlekła choroba, uzależnienie, czy paniczny strach przed czymś.

Statystki – Poziom statystyk postaci. Na start każdy otrzymuje sześć punktów do rozdania z zachowaniem zależności między statystkami, jak i ograniczeniami wynikającymi z rasy postaci. Spis.

Bestie - Posiadane przez postać oswojone stwory.
Szamani mogą mieć bestię poziomu łatwego lub średniego.
Widzący mogą mieć bestię poziomu łatwego.
Ludzie w Area Nera i Dzieci Cienia nie mogą mieć bestii na start.
Spis.

Rozliczenia PD: - link do tematu z rozliczeniami punktów doświadczenia.

Ważne: Jeśli gracz zechce, może ukrywać swoje statystki, moc itp. za pomocą komendy [.hide][/.hide] (bez kropek) i udostępniać możliwości swojej postaci dopiero przy spotkaniu w fabule, za pomocą sławy, albo w trakcie misji czy walki na żądanie MG.

Ważne v2: Własne Technologie, Bestie, Artefakty etc. - słowem wszystko spoza istniejących spisów, przed pojawieniem się w KP, musi przejść weryfikację w WT. Jedynie moc, którą postać posiada na start omawiana jest w kp.

Ważne v3: Po akceptacji KP gracz musi powiadomić Administrację, jeśli chce dokonać w niej zmian - dotyczy to głównie części opisowych, dodatkowej i słabości.



Iskra - Odpowiedzialna za ogarnianie MG, eventów, ogólnie rozgrywki związanej z fabułą i relacjami postaci.
Kamiru - Odpowiedzialny za ogarnianie WT i ogólnie części mechanicznej forum.

Powrót do góry Go down
 
Wzór Karty Postaci
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór Karty Postaci
» Wzór karty postaci
» Wzór Karty Postaci
» WZÓR KARTY POSTACI I WSKAZÓWKI TWORZENIA (uczeń i student)
» Wzór karty postaci - ucznia Hogwartu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Proelium  :: Prolog :: Metryki-
Skocz do: